Телефонуйте (067) 786-36-92, (068) 405-60-76
Або залиште заявку і ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

Підготовка квартальних і річних звітів юрособам і ФОП
Якщо у вас виникають проблеми, з'являється необхідність у допомозі ззовні або:
Щось не сподобалось вашому бухгалтеру і в найвідповідальнішу мить він пішов працювати на іншу компанію, залишивши вас наодинці з незрозумілими звітами.
У зв'язку з непередбаченими життєвими ситуаціями гол. бухгалтер не може виконати одну з головних складових своєї роботи – підготувати звіти.
Гол. бухгалтер гостро потребує допомоги з наведення ладу на трудомісткій ділянці.
Ви – підприємець і підготовка звітів – це не зовсім те, на що ви хотіли б витрачати свій час.
У всіх цих та інших випадках ми допоможемо вам впоратися з проблемами і «тимчасовими накладками».
Кваліфіковані бухгалтери допоможуть вам підготувати квартальні і річні звіти на підставі регістрів бухгалтерського обліку та вчасно їх здати у контролюючі органи і тим самим не допустити застосування до вас штрафних санкцій.
-
Як часто треба передавати документи до бухгалтерської компанії?
Після підписання договору про співпрацю компанія має надати бухгалтерам усі необхідні документи для ведення обліку. Передаються регістри у роздрукованому та електронному вигляді, а також документи за поточний звітний рік для обробки та передачі до архіву. Далі в ході діяльності необхідно регулярно передавати бухгалтерській компанії первинні та інші документи для ведення обліку (зазвичай 1-2 рази на місяць). Про спосіб і частоту передачі сторони домовляються під час обговорення умов роботи.
-
Як відбувається комунікація з клієнтом?
З клієнтом ми підтримуємо зв'язок по телефону, електронною поштою або месенджерами. Ви можете поставити будь-яке питання щодо ведення бухгалтерського або податкового обліку, складання звітів, сплати податків, нарахування заробітної плати та ін.
-
Скільки коштує послуга з підготовки звітів?
Вартість підготовки та складання одного звіту для ФОП становить 300 грн. Для уточнення деталей зателефонуйте нам або залиште запит на сайті.
-
Які документи мають бути у фізичної особи-підприємця?
У ФОП має бути свідоцтво про реєстрацію, свідоцтво платника податків, а також дозвільні документи для роботи у разі торгівлі (від пожежної інспекції, санітарно-епідеміологічної служби, ліцензія на алкоголь тощо).
Для діяльності та ведення обліку підприємцю важливими є банківські виписки, чеки, квитанції, рахунки-фактури, акти, видаткові накладні.
-
Яку відповідальність несе бухгалтерська компанія?
Бухгалтери компанії «Бухгалтер Сервіс Плюс» відповідають за правильне складання документів, достовірність переданих від власника даних, зазначених у документах, своєчасне виконання завдань та надання звітів до контролюючих органів, збереження отриманої від клієнта документації.
Ми виконуємо комплексне бухгалтерське обслуговування та часткове, яке полягає у наданні конкретних послуг, наприклад з обробки первинних документів, нарахування зарплат, сплати податків тощо.
Попередньо підписуємо із замовником договір, у якому прописуються умови співробітництва та завдання, а під час роботи формуємо звіти про виконані дії.
-
Яким чином БСП обмінюється паперовими документами з клієнтами?
Ви можете надіслати документи службою кур'єрської доставки або привезти самостійно, якщо ви перебуваєте з нами в одному місті.
-
Як розподіляються обов'язки між клієнтом та БСП?
Клієнт озвучує свої вимоги, каже, які послуги йому потрібні, потім обговорюються деталі співробітництва та підписується договір.
Наша бухгалтерська компанія зобов'язується якісно та вчасно виконувати поставлені завдання відповідно до законодавства, а клієнт має вести законну діяльність, надавати достовірну інформацію щодо роботи, передавати необхідні документи.
-
Як отримати підтвердження, що звітність було здано?
Це залежить від того, яким способом подається звіт. Якщо мова йде про електронний звіт, ви отримаєте квитанцію. Паперовий до ДФС подається у двох примірниках – для служби та платника податків, на якому проставляється штамп про отримання, дата та реєстраційний номер. А ось якщо надсилання звіту відбувається поштою, слід оформити рекомендований лист із повідомленням. У такому разі підтвердженням буде як квитанція з пошти, так і повідомлення про вручення з підписом інспектора.
Усі звіти, незалежно від виду, а також квитанції, зберігаються протягом трьох років.
-
Які документи необхідні для формування нульової звітності?
Нульова звітність подається у разі, якщо за звітний період на рахунку або в касі немає руху грошових коштів, компанія нічого не купує та не продає, а також не нараховує виплати працівникам.
Для підтвердження цього бухгалтеру слід надати:
- декларації з податків, що сплачувались, включаючи підсумковий звітний період;
- зведені статистичні дані;
- виписки із банку.
Якщо вас цікавить оформлення нульової звітності, звертайтесь до компанії БСП за телефоном або заповніть форму на сайті.
Тепер Ви нам довіряєте?
Телефонуйте або пишіть і ми надамо особисту увагу кожному!
Тел.: (067) 786-36-92, (068) 405-60-76
e-mail: buhgaltersplus1@gmail.com