Телефонуйте (067) 786-36-92, (068) 405-60-76
Або залиште заявку і ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

Відновлення бухгалтерського і податкового обліку
Така процедура, як відновлення бухгалтерського обліку Дніпро (це або інше місто), вимагає певних дій, найчастіше – доволі складних і трудомістких. Мета відновлення – навести лад в документації компанії.
Необхідність проведення процедури виникає з низки причин (як з однієї із нижче зазначених, так і за сукупністю декількох):
протягом тривалого часу на підприємстві не вели бухгалтерську документацію;
у первинній документації виявлено безліч помилок, або вона не відповідає фінансовому становищу підприємства/компанії;
бухгалтер виявився некваліфікованим, не здатним вирішувати поставлені завдання, а тому після його звільнення/зміни виникла необхідність внесення виправлень/коригувань і т.ін.;
бухгалтер просто щез, забравши усі документи, або свідомо вирішив «помститися» керівництву після свого звільнення і зіпсував документацію;
втрата усіх документів через пожежу/повінь /пограбування та інші обставини непереборної сили.
Які види відновлення бухгалтерської документації існують
Ця процедура буває двох видів. Вона передбачає відновлення документів:
- часткове;
- повне.
Перший варіант – відновлення окремих документів або «білих плям» у документації. Цей тип роботи вимагає відносно небагато часу і мінімум фінансових витрат.
Другий варіант – трудомісткіший, витратний за часом, оскільки доведеться охопити весь термін діяльності компанії, провести повноцінну обробку безлічі документів.
Мета здійснення операцій з відновлення бухгалтерського і податкового обліку
Усе залежить від типу підприємства/компанії. Наприклад, найчастіше відновлення обліку здійснюється для того, щоб:
показати засновникам реальний стан підприємства;
сформувати повноцінну базу і структуру обліку компанії;
домогтися позитивної оцінки аудиторів;
уникнути ймовірного арешту рахунків компанії, значних/повторних штрафних санкцій і т.д.;
пройти перевірку контролюючими органами.
Основні етапи відновлення бухгалтерського і податкового обліку
Процес відновлення може займати від 2-3 тижнів до півроку і більше. Це залежить від обсягу робіт. Усю процедуру умовно поділяють на декілька послідовних етапів:
- Аудит. Необхідний, щоб зрозуміти, які саме документи потрібно відновити, яких даних не вистачає, які з них втрачені, що дасть можливість визначити дійсний обсяг робіт.
- Оцінка. Повна, об'єктивна оцінка обсягів відновлювальних робіт, що також дозволить точно визначити конкретні завдання.
- Планування процедури відновлення – фахівці складають докладний, покроковий план роботи, в якому описуються усі дії і вказуються терміни.
- Безпосередньо відновлення бухгалтерського і податкового обліку.
- Підготовка усієї звітності, коригування документації, здавання підготовлених звітів до контролюючих органів, сплата штрафів, якщо такі будуть накладені.
- Підготовка рекомендацій, дотримуючись яких керівники підприємства зможуть уникнути повторення ситуації із втратою документації.
Кому довірити роботу з відновлення бухгалтерського і податкового обліку
Оптимальний варіант – найняти фахівців профільної компанії. Працівники бухгалтерської компанії «Бухгалтер Сервіс Плюс» мають величезний досвід у виконанні подібних робіт. Вони знають, як швидко і ефективно провести відновлення обліку, усієї необхідної документації.
Під час проведення робіт фахівці нададуть необхідні пояснення, розкажуть, навіщо і як вони виконують ті чи інші дії. Що підтверджує їхню високу кваліфікацію.
Тепер Ви нам довіряєте?
Телефонуйте або пишіть і ми надамо особисту увагу кожному!
Тел.: (067) 786-36-92, (068) 405-60-76
e-mail: buhgaltersplus1@gmail.com