Відновлення бухгалтерського і податкового обліку
Найкраща ціна на бухгалтерські послуги

Відновлення бухгалтерського і податкового обліку

Така процедура, як відновлення бухгалтерського обліку Дніпро (це або інше місто), вимагає певних дій, найчастіше – доволі складних і трудомістких. Мета відновлення – навести лад в документації компанії.

Необхідність проведення процедури виникає з низки причин (як з однієї із нижче зазначених, так і за сукупністю декількох):

протягом тривалого часу на підприємстві не вели бухгалтерську документацію;

у первинній документації виявлено безліч помилок, або вона не відповідає фінансовому становищу підприємства/компанії;

бухгалтер виявився некваліфікованим, не здатним вирішувати поставлені завдання, а тому після його звільнення/зміни виникла необхідність внесення виправлень/коригувань і т.ін.;

бухгалтер просто щез, забравши усі документи, або свідомо вирішив «помститися» керівництву після свого звільнення і зіпсував документацію;

втрата усіх документів через пожежу/повінь /пограбування та інші обставини непереборної сили.

Які види відновлення бухгалтерської документації існують

Ця процедура буває двох видів. Вона передбачає відновлення документів:

  1. часткове;
  2. повне.

Перший варіант – відновлення окремих документів або «білих плям» у документації. Цей тип роботи вимагає відносно небагато часу і мінімум фінансових витрат.

Другий варіант – трудомісткіший, витратний за часом, оскільки доведеться охопити весь термін діяльності компанії, провести повноцінну обробку безлічі документів.

Мета здійснення операцій з відновлення бухгалтерського і податкового обліку

Усе залежить від типу підприємства/компанії. Наприклад, найчастіше відновлення обліку здійснюється для того, щоб:

показати засновникам реальний стан підприємства;

сформувати повноцінну базу і структуру обліку компанії;

домогтися позитивної оцінки аудиторів;

уникнути ймовірного арешту рахунків компанії, значних/повторних штрафних санкцій і т.д.;

пройти перевірку контролюючими органами.

Основні етапи відновлення бухгалтерського і податкового обліку

Процес відновлення може займати від 2-3 тижнів до півроку і більше. Це залежить від обсягу робіт. Усю процедуру умовно поділяють на декілька послідовних етапів:

  1. Аудит. Необхідний, щоб зрозуміти, які саме документи потрібно відновити, яких даних не вистачає, які з них втрачені, що дасть можливість визначити дійсний обсяг робіт.
  2. Оцінка. Повна, об'єктивна оцінка обсягів відновлювальних робіт, що також дозволить точно визначити конкретні завдання.
  3. Планування процедури відновлення – фахівці складають докладний, покроковий план роботи, в якому описуються усі дії і вказуються терміни.
  4. Безпосередньо відновлення бухгалтерського і податкового обліку.
  5. Підготовка усієї звітності, коригування документації, здавання підготовлених звітів до контролюючих органів, сплата штрафів, якщо такі будуть накладені.
  6. Підготовка рекомендацій, дотримуючись яких керівники підприємства зможуть уникнути повторення ситуації із втратою документації.

Кому довірити роботу з відновлення бухгалтерського і податкового обліку

Оптимальний варіант – найняти фахівців профільної компанії. Працівники бухгалтерської компанії «Бухгалтер Сервіс Плюс» мають величезний досвід у виконанні подібних робіт. Вони знають, як швидко і ефективно провести відновлення обліку, усієї необхідної документації.

Під час проведення робіт фахівці нададуть необхідні пояснення, розкажуть, навіщо і як вони виконують ті чи інші дії. Що підтверджує їхню високу кваліфікацію.

Тепер Ви нам довіряєте?

Телефонуйте або пишіть і ми надамо особисту увагу кожному!

Тел.: (067) 786-36-92, (068) 405-60-76

e-mail: buhgaltersplus1@gmail.com

Потрібна консультація фахівця?

Телефонуйте (067) 786-36-92, (068) 405-60-76
Або залиште заявку і ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

Оцініть матеріал:
Натиснть зірочку, щоб проголосувати!
Кількість голосів:
Середній рейтинг:
Замовити дзвінок

Вкажіть свій контактний телефон, і ми передзвонимо вам протягом 5 хвилин

Замовити послугу
Прикріпити свої файли