Повний або частковий бухгалтерський та податковий супровід
Найкраща ціна на бухгалтерські послуги

Повний або частковий бухгалтерський та податковий супровід

Пропонуємо послугу бухгалтерський супровід Дніпро підприємствам різних форм власності та фізичним особам-підприємцям. Орієнтуємося, перш за все, на клієнта, прагнучи знайти найоптимальніший і зручний варіант роботи. Також є послуга – бухгалтер віддалено Дніпро.

Ведення бухгалтерського і податкового обліку – це своєчасне ведення обліку і складання звітності на основі правильно оформленої первинної документації.

Бухгалтерський та податковий супровід передбачає:

  1. Повне ведення бухгалтерського і податкового обліку.
  2. Відновлення бухгалтерського і податкового обліку.
  3. Письмові і усні консультації у межах сфери діяльності підприємства.
  4. Складання та здавання звітності.
  5. Супровід перевірок, переговори з контролюючими органами.
  6. Ведення первинної документації.

Від того, наскільки правильно ведеться бухгалтерський облік, безпосередньо залежить фінансовий добробут підприємства. При грамотному веденні бухгалтерського і податкового обліку відсутні штрафні санкції з боку податкової інспекції. Тільки досвідчений бухгалтер зможе підказати, яким чином легально мінімізувати податки. Ви можете скористатися такими послугами, як податкова консультація та консультації бухгалтера Дніпро у нашій компанії, та отримати розгорнуті відповіді на усі ваші запитання.

У нас працюють професіонали своєї справи, які знають тонкощі обліку усіх галузей. Залежно від ваших індивідуальних потреб ми можемо запропонувати повне бухгалтерське обслуговування: від виписки первинних документів до здавання балансу, або здійснити грамотне часткове бухгалтерське обслуговування у необхідному вам обсязі. Також ми надаємо послугу бухгалтер віддалено Дніпро.

Вартість послуг з бухгалтерського обслуговування формується з обсягу операцій, характеру діяльності фірми, наявності зовнішньоекономічної діяльності, наявності касової документації, кількості співробітників у штаті, частоти здавання звітності, системи оподаткування тощо.

Чому бухгалтерський супровід варто довірити нашій компанії

Ми забезпечуємо бухгалтерський супровід у Дніпрі, охоплюючи насамперед компанії і фірми різних форм власності та які займаються різними видами бізнесу.

У штаті нашої організації перебувають тільки високопрофесійні фахівці, які володіють необхідними знаннями та досвідом для надання профільних послуг.

Є декілька причин, з яких ви просто зобов'язані довірити бухгалтерське обслуговування, Дніпро вже сповна оцінив якість послуг, що надаються.

  1. Вам не доведеться витрачати час, нерви і енергію на відвідування податкової інспекції, інших контролюючих органів. У вас залишиться достатньо вільного часу на ведення і розвиток бізнесу.
  2. Ви не будете залежати від бухгалтера, якому потрібно постійно сплачувати зарплатню, чекати, поки він повернеться з відпустки або вийде з лікарняного. А ще періодично буде просити підвищити заробітну плату.
  3. Також ви істотно скоротите витрати на різні організаційні питання. Наприклад, на створення робочого місця бухгалтера, закупівлю оргтехніки, поповнення канцтоварів і т.д.
  4. Якщо вам необхідна податкова консультація Дніпро (це або сусіднє місто), можете сміливо звертатися до нас. Ми ніколи не залишаємо наших клієнтів напризволяще під час податкових перевірок, візитів інспекторів і т.д.

Які ще послуги ми надаємо

Вище ми коротко розповіли про свої послуги. Однак вважаємо своїм обов'язком ще раз нагадати, але вже докладніше, що саме ми робимо:

Здавання звітів в усіх контролюючих органах.

Повний розрахунок і контроль сплати податків, які зобов'язане виплатити ваше підприємство – ми точно знаємо, як уникнути штрафів і зайвих платежів.

Проводимо усі банківські операції.

І багато іншого, що так чи інакше пов'язане з веденням бухгалтерії, бухгалтерською та податковою звітністю.

Працюючи з нами, ви можете повністю довіряти нашим фахівцям. Вже сьогодні ми супроводжуємо декілька великих підприємств, не кажучи про дрібніші компанії та приватні особи. Це тільки підтверджує високу кваліфікацію фахівців бухгалтерської компанії «Бухгалтер Сервіс Плюс».

Якщо ж вам необхідні прості консультації бухгалтера Дніпро (місце роботи вашої компанії або інше місто), ви також можете сміливо звертатися до нас. Ми відповімо на усі запитання і порадимо, як правильно вчинити у тій чи іншій ситуації.

  • Які гарантії конфіденційності надає Ваша компанія?

    Компанія «Бухгалтер Сервіс Плюс» дотримується правил етики в роботі, дотримується режиму комерційної таємниці, не розголошує, не передає третім особам і не використовує у своїх цілях конфіденційну інформацію. Усі відомості про діяльність та дані із документів замовника надійно зберігаються, крім випадків, передбачених українським законодавством. Тобто, при запиті суду, прокуратури, виконавчих служб, органів державної безпеки, податкової чи митної служби, Нацбанку та Мінфіну необхідно буде надати документи, що запитуються. 

    Перед роботою підписуємо із компанією, яка замовляє бухгалтерські послуги, угоду.

  • Хто відповідає за правильність обліку? Хто бере участь у податкових перевірках – клієнт чи БСП?

    При замовленні повного бухгалтерського та податкового супроводу, веденням первинної документації, обліку та звітності займається наша компанія. Також ми супроводжуємо будь-які податкові перевірки у вашій компанії. 

    Якщо ж у вас є бухгалтер, але все одно виникають сумніви щодо певного питання, можете замовити у нас консультацію або частковий супровід. Така послуга передбачає виконання конкретного завдання, наприклад проведення банківських операцій, контроль сплати податків або допомогу при проведенні податкової перевірки.

    У нас працюють досвідчені фахівці, які знають особливості обліку компаній із різних сфер та різної форми власності. Вони відстежують усі зміни у законодавстві, тому виконують обов'язки без помилок та вчасно складають звіти. Для уточнення деталей співробітництва зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті.

  • Чим відрізняються повний та частковий бухгалтерський супровід?

    Повний супровід – це комплекс бухгалтерських послуг. Тобто стороння компанія займається всіма процесами та угодами, включаючи підготовку первинної документації, сплату податків, ведення обліку та надсилання звітів до податкових органів. 

    У такому разі вам не треба брати до штату бухгалтера та його помічників, купувати та встановлювати програму 1С: Підприємство. Це дозволить заощадити гроші не тільки на програмне забезпечення та облаштування робочого місця, але і на зарплатах. Адже вартість бухгалтерського супроводу зазвичай нижча за зарплатний фонд бухгалтерів. Ще однією перевагою послуг сторонньої компанії є супровід податкових перевірок.

    Частковий бухгалтерський супровід передбачає виконання конкретних завдань, пов'язаних із реєстрацією бізнесу, випискою рахунків, сплатою податків, нарахуванням зарплат тощо. Це означає, що клієнт вибирає напрямок, у якому йому потрібна допомога, а фахівець вирішує ці питання. Така послуга може знадобитися в період, коли штатний бухгалтер захворів або раптово звільнився (тимчасовий супровід), при розширенні бізнесу (бухгалтер не справляється з обсягом робіт) або при сезонній роботі (наприклад, якщо компанія виробляє ялинкові прикраси, а їх продаж активно йде лише один місяць на рік).

    БСП надає як повний, так і частковий бухгалтерський супровід, тому ви зможете замовити лише потрібні вам послуги.

  • Як відбувається підтвердження платежів?

    Клієнт призначає відповідального, який прийматиме рішення про платежі. Після проведення грошей зараховуються на рахунок компанії. Також у банку можна взяти квитанцію про переказ коштів або встановити спеціальну програму для контролю фінансів, щоб відстежувати всі грошові потоки.

    Наші бухгалтери займаються проведенням банківських операцій будь-якої суми з випискою необхідних документів. Цей пункт також належить до повного бухгалтерського супроводу.

  • Хто працюватиме з нами від компанії БСП?

    За кожною компанією закріплюється бухгалтер, який вестиме облік та вирішуватиме поточні питання, пов'язані з діяльністю клієнта – відповідно до умов договору. 

    У команді «Бухгалтер Сервіс Плюс» працюють лише досвідчені фахівці, які мають кваліфікацію для ведення бухгалтерського та податкового обліку великих підприємств та дрібних фірм різної форми власності та напрямків діяльності. Щоб отримати консультацію, зв'яжіться з нами по телефону або заповніть форму зворотнього зв'язку на сайті.

  • Чим краще аутсорсинг бухгалтера у штаті?

    Аутсорсинг – це залучення сторонніх спеціалістів до виконання бізнес-завдань. У разі бухгалтерського та податкового обліку роботи виконує бухгалтерська компанія. Умови співробітництва, терміни та завдання, які виконує спеціаліст, прописуються у договорі. 

    Замовити можна як повний бухгалтерський супровід, що передбачає виконання всіх необхідних дій для ведення діяльності та контролю фінансів, так і часткове, суть якого у вирішенні конкретних завдань.

    Аутсорсингова компанія часто працює віддалено, документи їй надаються в електронному вигляді, а також видається доступ до цифрового підпису та клієнт-банку. Плюсами такої співпраці є:

    • відсутність необхідності облаштування робочого місця для бухгалтера;
    • економія на зарплаті; 
    • виключення ризиків втрати оригіналів документів;
    • гарантія якісної роботи, тобто в таких компаніях бухгалтери мають досвід ведення обліку бізнесів різної форми власності, масштабів та видів діяльності;
    • надання звітів про роботу.

    У той час, коли штатний бухгалтер може не знати якихось нюансів у вирішенні того чи іншого питання, у бухгалтерських компаніях працюють кілька кваліфікованих фахівців, які знаються на всіх тонкощах і швидко виконують поставлені завдання.

  • Які документи мають супроводжувати відвантаження товару фізичній особі?

    Покупець при купівлі товару обов'язково має отримати чек чи інший документ встановленої форми. Також може видаватись товарна накладна.

  • Чи ви проводите оптимізацію оподаткування?

    Оптимізація оподаткування передбачає застосування законних засобів зниження податкового навантаження. Але й тут є певні ризики – такі дії можуть бути сприйняті як ухилення від сплати податків, існує можливість не отримати очікувану економічну вигоду або зв'язатися з не дуже надійними контрагентами, які викликають втрату коштів чи репутацію.

    Тому до оптимізації треба підходити відповідально, дотримуватися норм законодавства. Тут можна використовувати державні пільги, які належать до певних сфер діяльності та видів бізнесу (наприклад, спрощена система оподаткування, нарахування ПДВ за пільговою ставкою, пільги для аграрного бізнесу).

    Якщо ви хочете здійснити оптимізацію оподаткування, звертайтесь до нас за телефоном або залиште запит на сайті. Після уточнення деталей та обговорення особливостей бізнесу сторонами буде ухвалено рішення про співпрацю.

Тепер Ви нам довіряєте?

Телефонуйте або пишіть і ми надамо особисту увагу кожному!

Тел.: (067) 786-36-92, (068) 405-60-76

e-mail: buhgaltersplus1@gmail.com

Потрібна консультація фахівця?

Телефонуйте (067) 786-36-92, (068) 405-60-76
Або залиште заявку і ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

Оцініть матеріал:
Натиснть зірочку, щоб проголосувати!
Кількість голосів:
Середній рейтинг:
Замовити дзвінок

Вкажіть свій контактний телефон, і ми передзвонимо вам протягом 5 хвилин

Замовити послугу
Прикріпити свої файли