Телефонуйте (067) 786-36-92, (068) 405-60-76
Або залиште заявку і ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

Бухгалтерський супровід ІТ- компаній
Ви вирішили відкрити свою справу у сфері ІТ-послуг. На шляху до створення бізнесу вам доведеться зіткнутися із законодавством, яке визначає порядок дій, а для цього необхідні знання в області юриспруденції, бухгалтерії та оподаткування. Одним словом, вам потрібен професійний бухгалтер для IT-компанії. Ми готові пройти цей шлях разом з вами і взяти на себе вирішення такого питання, як бухгалтерський облік для IT-компаній.
Наші фахівці проконсультують і допоможуть вам вести бухгалтерію IT-компанії
Визначитися з вибором організаційно-правової форми ведення бізнесу:
- ТОВ (товариство з обмеженою відповідальністю).
- ФОП (приватний підприємець).
- ПП (приватне підприємство).
Вибором оптимальної системи оподаткування:
загальної;
спрощеної.
Ми надамо вам практичну допомогу у сфері послуг з бухгалтерського супроводу IT-компанії:
Для приватних підприємців:
- з реєстрації ФОП;
- з ведення податкового обліку ФОП;
- зі складання і здавання звітності – правильно і в строк;
- зі сплати податків і зборів.
Для юридичних осіб:
- з ведення бухгалтерського та податкового обліку, постановки облікової політики підприємства;
- з ведення ЗЕД;
- з надання податкових консультацій;
- із супроводу податкових перевірок;
- зі складання і здавання звітності;
- зі сплати податків і зборів.
Ми запропонуємо вам можливі схеми оптимізації трудових відносин
Вартість супроводу – у розділі ЦІНИ
-
Скільки коштує бухгалтерський супровід?
Вартість послуги формується з урахуванням поставлених завдань та обсягу робіт. У разі консультацій ціна залежить від складності проблеми та часу розмови, а під час обліку – від кількості операцій та співробітників, системи оподаткування.
Бухгалтерський супровід для юридичних осіб становить від 1560 грн. на місяць, а для підприємців – від 660 грн. З повним прайс-листом на послуги можна ознайомитись на нашому сайті у розділі Тарифи та ціни.
-
Де зберігається первинна документація?
Клієнт віддає первинну документацію бухгалтерської компанії для обробки та передачі до архіву. За зберігання відповідає головний бухгалтер або уповноважена ним особа.
-
Як перехід на аутсорсинг вплине на стандартні процеси?
Перехід на аутсорсинг – це трудомісткий процес. Він вимагає не лише узгодження всіх найдрібніших деталей роботи, розподілу обов'язків та перекладу документації сторонньої компанії, а й підготовку співробітників. Працівникам слід повідомити про переваги такого рішення та пояснити, що на виконання їхніх завдань це не вплине.
Після підписання договору з бухгалтерською компанією, в якому будуть зазначені всі нюанси співробітництва, їй необхідно також надати бази та передати документи для ведення бухгалтерського та податкового обліку.
-
Які гарантії конфіденційності надає БСП?
Вся інформація, яка потрапляє до нашої компанії, надійно зберігається. Ми не передаємо відомості про діяльність, фінансовий стан та співробітників третім особам, крім випадків, передбачених законодавством України. Наприклад, судам, податковій інспекції, виконавчим службам, СБУ, Мінфіну тощо. необхідно буде надати запитані документи.
Перед початком співпраці БСП підписує угоду з клієнтом.
-
Хто відповідає за ведення обліку та бере участь у податкових перевірках?
Компанія «Бухгалтер Сервіс Плюс» під час замовлення послуги повний бухгалтерський супровід відповідальна за правильне оформлення документів, своєчасну підготовку звітів, ведення обліку тощо. Також наші фахівці супроводжують клієнта при податкових перевірках.
Якщо ж ви замовляєте часткове бухгалтерське обслуговування, то наші фахівці виконують ті завдання, які прописані в договорі.
-
В яких регіонах України надаються бухгалтерські послуги?
Компанія BSP працює та підтримує зв'язок із клієнтом віддалено, тому може співпрацювати з бізнесами з різних міст України, включаючи Дніпро, Київ, Харків, Запоріжжя, Одесу та ін.
-
Do you speak English?
Yes, we speak English, so we provide consultations and help with accounting for foreign companies.
-
Яку систему оподаткування краще вибрати?
В Україні існують дві системи оподаткування – загальна та спрощена. При реєстрації бізнесу підприємці запитують, яку краще вибрати. Кожна має свої особливості, тому підходить для того чи іншого бізнесу.
ФОП на загальних підставах сплачує податок на доходи за ставкою 18%, ЄСВ за ставкою 22% та військовий збір за ставкою 1,5%.
За спрощеної системи фізичні особи-підприємці можуть представляти одну з трьох груп єдиного податку. Перша не передбачає прийом на роботу працівників та має максимальну виручку у розмірі 300 тисяч гривень на рік. Друга – для бізнесів у сфері торгівлі, виробництва, побутових послуг зі штатом не більше ніж 10 осіб та виручкою до 1,5 млн грн. А третя – решта компаній, які отримують не більше 5 млн грн.
ФОП третьої групи сплачують єдиний податок за ставкою 5%, а інші групи – фіксовану суму, але не більше ніж 10% прожиткового мінімуму (1-а група) та 20% (2-я група).
За загальної системи юридичним особам треба буде сплачувати до бюджету податок на прибуток у розмірі 18%, але якщо дохід становитиме на рік 1 млн грн і більше, додається ПДВ. При спрощеній системі компанії мають оплачувати 5% від обороту, а при отриманні свідоцтва платника ПДВ – 3%.
Щоб визначитися із системою оподаткування, треба відштовхуватися від свого виду діяльності, масштабів бізнесу та очікуваних доходів.
Якщо вам потрібна допомога у цьому питанні, звертайтесь до компанії БСП та отримайте консультацію спеціаліста. Для цього зателефонуйте нам або заповніть форму на сайті.
Тепер Ви нам довіряєте?
Телефонуйте або пишіть і ми надамо особисту увагу кожному!
Тел.: (067) 786-36-92, (068) 405-60-76
e-mail: buhgaltersplus1@gmail.com